سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه

بسم الله الرحمن الرحیم

اونچه که به ذهنم رسید را نوشتم ، الله اعلم

راهنمای استفاده :
رنگ سبز: کلاس های دانشگاه هست
رنگ قرمز : ساعت های استراحت
رنگ نارنجی یا قهوه ای : ساعت هایی است که خودت باید درس بخونی
که اعم از خواندن کتاب های درسی و کمک درسی ، جزوه ، کمک گرفتن از افرادی که این درس را قبلن پاس کرده اند و... می شود.
نکات قابل توجه و تأمل :
1. امشب مامانم اینا رفتن خونه ی عمه ام و بنده نرفتم ، اکثر وقت هایی که تنها هستم خونه را به نحو احسن استفاده می کنم و امشب هم نشستم و واسه ی تو برنامه ریزی درسی انجام دادم .
2. امروز ساعت 8 تا 10 را رفتم بانک و دفتر ارتباطی و ساعت 1 تا 4 را با حاج آقا صحبت می کردم پس بنابراین اصلن استراحت نکردم و خیلی خسته ام و خوابم می آید ولی با این حال نشستم و واسه ی تو برنامه ریزی را انجام دادم.
3. دو مورد فوق را تحت هر عنوانی که دوست داری نامگذاری کن یا منت یا ابراز وجود یا ... ولی مهم اینه که به این مطلب برسیم که بدونی با همه ی این جریانات واسه ی تو ارزش قائل شدم و وقتم را گذاشم پس توقع دارم که عملی بشه و ثمر بده
4. مسلمن این یک برنامه ی کامل نیست و تا اجرایی نشه تقریبن هفتاد درصد از اشکالاتش مستتره ، ولی با این حال شوما تا 24 ساعت آینده وقت اعتراض و تصحیح این برنامه را داری.  و بعد از آن این برنامه لازم الاجرا می شود.
5.هیج برنامه ریزی قبلی صد در صد اجرایی نیست و این برنامه نیز از این قانون مستثنی نیست ، ولی اگر 70 % از آنرا عملی کنی ،یعنی شاهکار کردی پس زیر 70 درصد تنبیه داره و بالای 70 درصد تا 90 درصد هیچی نداره و از 90 تا 100 هم جایزه داره .
6.جمعه ها و ساعات پایانی روز را فعلن خالی گذاشته ام، تا ان شاالله بزودی این ساعات هم جزو برنامه ریزی بیاید.
7.فقط جمعه ها یک ساعت باید ماشین بخونی و یک ساعت هم زبان تخصصی تا برنامه کامل بشه، و هر درسی را یک ربع در روز جمعه باید دوره ی کوتاه و تورقی سطحی صورت گیرد.
شایان ذکر است که هر هفته 168 ساعت است که بنده حدود 72 از آن را فعلن برنامه ی درسی ریختم که به اضافه ی 56 ساعت خواب شبانه هم که حساب کنی می شه 128 ساعت یعنی فعلن 40 ساعت در هفته را خالی گذاشتیم که تا برنامه ی بعدی این 40 ساعت را در اختیار خودتی که هر جوری دلت می خواد مصرفش میکنی.
  8. نکته ی پایانی و آن اینکه با این برنامه معدل باید بالای 17 بشه .

برنامه



  • بایگانی